menukod

Főoldal KEDVENCEK HÍREK RÓLUNK D.I.Y

2016. április 17., vasárnap

10 perces fülcsi

  Én egy igazi fülbevaló örültnek nevezném magam. Lassan már 12 éves korom óta gyűjtöm őket. Utoljára 50 párt számoltam, de mostanság rengeteget elhagytam. Hol valakinél felejtettem hol torna órán vesztettem el.
  Egy idő után elég költséges mulatság. Mindenkinek ajánlom mert nagyon könnyű és kevés hozzávalót igényel.
  Ez egy olyan kis DIY projekt.



Hozzávalók: - super glue vagy ragasztó pisztoly
                         - fülcsi hát (2db.)
                         - fülcsi tartó
                         - egy kisebb méretű gyöngy vagy forma (én egy kis rózsát használok)

                     



Az elkészítés folyamata: 1ragasztozzuk meg  a fülcsi tartót
                                               2. rá helyezzük a választott formát
                                               3. most pedig várunk 10 percet
 (lehet csak 5 percet de minél többet hagyjuk, annál biztosabb, hogy nem esik le)




 Akár ajándéknak is szánhatjuk. 
Kivágunk színes papírból egy pici négyzetet, meglyukasszuk és beletesszük a fülbevalót.






Szebb kinézet érdekében, a négyzet szélein mintás ollóval végig mehetünk.





                                         Eredmény:  
Nekem egy kellemes foglalkozás volt. Kíváncsi vagyok mi a véleményetek és ha szeretnétek több ilyen projektet látni, kérlek jelezzétek a comment dobozban. 

Puszko! :) 

                                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése